COMO - Jste u nás poprvé?

Výběr tarifu

Zde najdete tipy a pravidla, které respektujeme v COMO. Naším cílem je vytvořit příjemné a produktivní prostředí pro všechny členy naší komunity.


  1. 1. UZAVŘENÍ SMLOUVY

    V případě zájmu o využívání coworkingového centra COMO se na nás obraťte:

    Naše coworkingové centrum si můžete bez závazku prohlédnout a případně po uzavření jednodenní smlouvy „Na zkoušku" prostor vyzkoušet v rozsahu 1. návštěvy zcela zdarma.

    Při volbě tarifu zahrnující návštěvy v rozsahu více než 1 den, Vám bude za zálohu 100 Kč poskytnuta ID karta, která Vám umožní bezobslužný vstup do COMO v rozsahu zvoleného tarifu. Po ukončení smlouvy nám ID kartu můžete vrátit nebo si ji ponechat pro případné využití v budoucnu.

  2. 2. NÁVŠTĚVY COMO

    Proveďte rezervaci pracovního místa ve Vámi požadovaný den a čas na našem rezervačním systému:

    Vyčkejte na potvrzení rezervace z naší strany.

    Rezervace zasedací místnosti je nutné provádět nejméně 24 hodin před plánovaným využitím prostoru.

    Pro KAŽDÉ využití coworkingového pracoviště či zasedací místnosti ze strany členů musí být vždy provedena rezervace. To platí i pro uživatele s již vydanými ID kartami.

  3. 3. NABITÍ ID KARTY PRO VYUŽITÍ TISKOVÝCH SLUŽEB

    V případě Vašeho zájmu o služby tiskového centra Vám nabijeme kredit ve Vámi zvolené výši již v rámci uzavírání smlouvy. ID Kartu je možné také dobít kdykoliv přímo v coworkingovém pracovišti prostřednictvím umístěného automatu.

    Nevyužitý kredit Vám bude na základě požadavku vrácen po ukončení smlouvy na Váš bankovní účet uvedený ve smlouvě do 1 měsíce.

    UPOZORNĚNÍ: Platební automat přijímá pouze finanční hotovost, kterou nevrací a nerozměňuje.

  4. 4. VSTUP DO PRACOVIŠTĚ

    Pro vstup do coworkingového pracoviště přiložte svou ID kartu k venkovnímu snímacímu panelu na dveřích.

    Povolený přístup

    Zelené světlo + delší pípnutí

    Zakázaný vstup

    Červené světlo + trojité krátké pípnutí

    Pokud Vám není umožněn vstup do prostoru coworkingového pracoviště, neprodleně nás kontaktujte.

  5. 5. OPUŠTĚNÍ PRACOVIŠTĚ

    Pro opuštění coworkingového pracoviště opět přiložte svou ID kartu ke snímacímu panelu na dveřích.

    Povolený odchod

    Zelené světlo + delší pípnutí

    Zakázaný odchod

    Červené světlo + trojité krátké pípnutí

    Pokud Vám není umožněn odchod z prostoru coworkingového pracoviště, neprodleně nás kontaktujte.

    Pro uživatele měsíčních či partnerských tarifů: V případě, že opouštíte coworkingové pracoviště v pracovní dny v době mezi 19:00 a 07:00 nebo o víkendu, je nezbytné o odchodu informovat službu konajícího strážníka městské policie v budově Magistrátu města Mostu (tel. 476 448 215).

  6. 6. VYUŽITÍ WIFI SÍTĚ

    Každý uživatel po uzavření členské smlouvy obdrží přístupové údaje pro připojení k WIFI síti.

    Heslo k síti WIFI je dle možností pravidelně měněno. O aktuální změně hesla budou aktivní členové informováni prostřednictvím:

    SMS WhatsApp Email
  7. 7. VYUŽITÍ SLUŽEB TISKOVÉHO CENTRA

    Služeb tiskového centra může využít každý člen prostřednictvím své ID karty. Služby tiskového centra jsou zpoplatněné a detailní informace o cenách tisku a kopírování naleznete na Tiskovém centrum.

    Možnosti tisku:

    Odeslání tiskového souboru na myq@coworking-most.cz

    Podporované formáty: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx

    Pomocí USB flashdisku

    Autorizace tisku:

    Přiložte Vaši ID kartu ke čtecímu zařízení tiskárny nebo zadejte tiskový PIN z emailu

    PIN vždy udržujte v tajnosti a nikdy ho nikomu nesdělujte.

    UPOZORNĚNÍ: Pro správnou autorizaci tiskové fronty je třeba Vaše tisková data odesílat z emailové adresy uvedené ve smlouvě.

    Skenování:

    Skenování probíhá po úspěšné autorizaci ID kartou. Naskenované dokumenty můžete:

    • Uložit na USB flashdisk
    • Odeslat na emailovou adresu uvedenou ve smlouvě
  8. 8. DŮLEŽITÉ KONTAKTNÍ OSOBY

    Krátkodobé smlouvy

    Denní a hodinové tarify

    Pracovníci Turistického informačního centra

    po-pá: 9:00 – 17:00

    Dlouhodobé smlouvy

    Měsíční tarify, zasedací místnost

    Pracovníci odboru rozvoje a dotací

    po-pá: 8:00 – 16:00
    jinak pouze po předchozí domluvě

    Zpřístupnění / uzamčení pracoviště

    Mimo provozní dobu
    Od 19:00 do 07:00

    (pouze pro uživatele měsíčních tarifů)

    Službu konající strážník Městské policie Most v budově Magistrátu města Mostu

Máte nějaké dotazy? Chcete první vstup zdarma? Máte zájem o nájem? Napište nám.