Zde najdete tipy a pravidla, které respektujeme v COMO. Naším cílem je vytvořit příjemné a produktivní prostředí pro všechny členy naší komunity.
V případě zájmu o využívání coworkingového centra COMO se na nás obraťte:
Naše coworkingové centrum si můžete bez závazku prohlédnout a případně po uzavření jednodenní smlouvy „Na zkoušku" prostor vyzkoušet v rozsahu 1. návštěvy zcela zdarma.
Při volbě tarifu zahrnující návštěvy v rozsahu více než 1 den, Vám bude za zálohu 100 Kč poskytnuta ID karta, která Vám umožní bezobslužný vstup do COMO v rozsahu zvoleného tarifu. Po ukončení smlouvy nám ID kartu můžete vrátit nebo si ji ponechat pro případné využití v budoucnu.
Proveďte rezervaci pracovního místa ve Vámi požadovaný den a čas na našem rezervačním systému:
Vyčkejte na potvrzení rezervace z naší strany.
Rezervace zasedací místnosti je nutné provádět nejméně 24 hodin před plánovaným využitím prostoru.
Pro KAŽDÉ využití coworkingového pracoviště či zasedací místnosti ze strany členů musí být vždy provedena rezervace. To platí i pro uživatele s již vydanými ID kartami.
V případě Vašeho zájmu o služby tiskového centra Vám nabijeme kredit ve Vámi zvolené výši již v rámci uzavírání smlouvy. ID Kartu je možné také dobít kdykoliv přímo v coworkingovém pracovišti prostřednictvím umístěného automatu.
Nevyužitý kredit Vám bude na základě požadavku vrácen po ukončení smlouvy na Váš bankovní účet uvedený ve smlouvě do 1 měsíce.
UPOZORNĚNÍ: Platební automat přijímá pouze finanční hotovost, kterou nevrací a nerozměňuje.
Pro vstup do coworkingového pracoviště přiložte svou ID kartu k venkovnímu snímacímu panelu na dveřích.
Povolený přístup
Zelené světlo + delší pípnutí
Zakázaný vstup
Červené světlo + trojité krátké pípnutí
Pokud Vám není umožněn vstup do prostoru coworkingového pracoviště, neprodleně nás kontaktujte.
Pro opuštění coworkingového pracoviště opět přiložte svou ID kartu ke snímacímu panelu na dveřích.
Povolený odchod
Zelené světlo + delší pípnutí
Zakázaný odchod
Červené světlo + trojité krátké pípnutí
Pokud Vám není umožněn odchod z prostoru coworkingového pracoviště, neprodleně nás kontaktujte.
Pro uživatele měsíčních či partnerských tarifů: V případě, že opouštíte coworkingové pracoviště v pracovní dny v době mezi 19:00 a 07:00 nebo o víkendu, je nezbytné o odchodu informovat službu konajícího strážníka městské policie v budově Magistrátu města Mostu (tel. 476 448 215).
Každý uživatel po uzavření členské smlouvy obdrží přístupové údaje pro připojení k WIFI síti.
Heslo k síti WIFI je dle možností pravidelně měněno. O aktuální změně hesla budou aktivní členové informováni prostřednictvím:
Služeb tiskového centra může využít každý člen prostřednictvím své ID karty. Služby tiskového centra jsou zpoplatněné a detailní informace o cenách tisku a kopírování naleznete na Tiskovém centrum.
Odeslání tiskového souboru na myq@coworking-most.cz
Podporované formáty: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx
Pomocí USB flashdisku
Přiložte Vaši ID kartu ke čtecímu zařízení tiskárny nebo zadejte tiskový PIN z emailu
PIN vždy udržujte v tajnosti a nikdy ho nikomu nesdělujte.
UPOZORNĚNÍ: Pro správnou autorizaci tiskové fronty je třeba Vaše tisková data odesílat z emailové adresy uvedené ve smlouvě.
Skenování probíhá po úspěšné autorizaci ID kartou. Naskenované dokumenty můžete:
Pracovníci Turistického informačního centra
Pracovníci odboru rozvoje a dotací
(pouze pro uživatele měsíčních tarifů)
Službu konající strážník Městské policie Most v budově Magistrátu města Mostu