Každý Člen Coworkingu Most (COMO) při podpisu smlouvy v Turistickém a informačním centru (TIC) obdrží oproti záloze 100 Kč identifikační kartu, dle zvoleného tarifu, která mu umožní vstup do COMO, odchod z COMO a identifikaci člena při využívání služeb tiskového centra. Identifikační karty, jejichž platnost vypršela či již nebudou využívány, mohou být vráceny v TIC.
0 Kč / první vstup
Přijďte se k nám podívat
Všechny tarify se uzavírají na jeden rok a musí být vyčerpány v tomto období
Součástí všech tarifů je přístup k tiskovému centru a vysokorychlostní WIFI
250 Kč / za den
Jsem tu pár hodin...
175 Kč / za den
Jako v kanclu...
100 Kč / za den
Jako doma!
Minimální doba pro uzavření jednoho tarifu je 1 měsíc
K dispozici je tiskové centrum a vysokorychlostní WIFI
1690 Kč / za 1 měsíc
Bez kompromisů
500 Kč / za 1 měsíc
Pro inkubaci vašich nápadů
Inkubační tarif je specifický tarif, pro jehož využití musí zájemce prokázat splnění jednu z podmínek:
Podnikat či pracovat v některém z podporovaných odvětví, mezi nichž patří: ICT, robotika, biotechnologie, energetika, nanotechnologie, chemický průmysl a kreativní průmysl.
Být aktivním studentem střední či vysoké školy. V tomto případě, je Uchazeč povinen předložit Provozovateli aktuální potvrzení o studiu a motivační dopis s popisem cílů Uchazeče k nimž mu může COMO aktivně pomoci. O přidělení inkubačního tarifu rozhodne Provozovatel.
Inkubační tarif je platný po dobu 6 měsíců. Statutární město Most jako pronajímatel může inkubační dobu prodloužit o maximálně dalších 6 měsíců
Rezervace zasedací místnosti probíhá prostřednictvím rezervačního systému na webové stránce como.reenio.cz.
Provedené rezervace jsou závazné a musí být provedeny minimálně 24 hodin před termínem plánovaného využití zasedací místnosti. Pokud Člen COMO svou rezervaci nevyužije nebo nestornuje minimálně 24 hodin před termínem rezervace, bude mu automaticky odečtena doba rezervace z jeho tarifního fondu.
Zasedací místnost je možné rezervovat minimálně na 1 hodinu.
550 Kč / za 1 hodinu
250 Kč / za 1 hodinu
Každý člen může využít služeb tiskového centra za zvýhodněné ceny prostřednictvím své karty.
• Kredit se nabíjí a lze využít kdykoliv
• Pokud po vypršení členství bude na kartě evidován jakýkoliv zůstatek, je možné při vrácení karty požádat v Turistickém a informačním centru o vrácení kreditu.
• Zůstatky jsou vraceny na účet uvedeny ve smlouvě do 30 dnů od ukončení smlouvy.
Postup nabíjení:
DŮLEŽITÉ: Mincovník peníze nevrací ani nerozměňuje.
• Emailem na adresu:
Zašlete na adresu dokumenty k tisku ve standardních formátech: .pdf, .doc, .xls
Email musí být poslán z emailové schránky, která je uvedena v uzavřené smlouvě.
myq@coworking-most.cz
• Pomocí USB flashdisku
Po autorizaci klienta ID kartou či PINem lze z flashdisku tisknout podporované formáty: .pdf, doc., .xls